Vážení přátelé Richterovi,

považujeme za milou povinnost Vám poděkovat za naprosto profesionální služby v souvislosti s parkováním. Přejeme Vám zdraví a sílu při provozování živnosti a méně závisti od spoluobčanů - leč žijeme v Česku, tak vydržte ! Zkuste provozovat i jednonoční ubytování/přespání před odletem, rádi bychom rozumný peníz zaplatili Vám a ne platit "Celkem nekřesťanský peníz" v penzinu ve Slaném. Pochvalně jsem se o Vašich službách zmínil v libereckém Čedoku a požádali mi o sdělení kontaktů na Vaši živnost, že by Vás doporučovali svým klientům. Ptám se proto, zda-li jim mohu sdělit kontakty na Vás, zda to odpovídá Vašim plánům. Víte, velké řadě Cestovatelů z Liberecka by to značně pomohlo - právě tak jako nám - jde jen o bezplatnou reklamu na základě dobré reference. Zachovejme si přízeň a pomozme si vzájemně.

S úctou
Jarka a Eva

 

Dobrý den Richterovi!
Nezlobte se, že se ozývám až nyní - více jak měsíc po dovolené,
ale v každém případě Vám chci poděkovat za Vaše služby na naprosto
profesionální úrovni. Manžel byl z rozbitého okýnka,
které se nám rozbilo cestou na letiště, naprosto zdrcen,
ale když ještě tentýž den od Vás obdržel SMS zprávu, že je
okno vyměněné, absolutně to nenarušilo naši dovolenou a mohli
jsme si ji nerušeně užít. Opravdu ještě jednou moc a moc děkujeme
a přejeme mnoho dalších spokojených zákazníků - tak spokojených,
jak jsme byli my. Pokud budeme v budoucnu potřebovat, opět s radostí
využijeme Vašich služeb parkování u letiště, které doporučujeme všem našim známým a přátelům.

S pozdravem
Lenka Her.

 

Dobrý den pane Richtře,
chtěl bych Vám ještě jednou poděkovat za služby, které jste mi poskytl
před a po mé dovolené a to postaráním se o můj osobní automobil, kterým
jsem dorazil na letiště v Ruzyni a přistavením vozu po příletu.
Své zkušenosti převádím na své známé, kteří tímto jsou překvapeni.

S pozdravem
Rad.N.

 

Dobrý den, ještě jednou bych Vám ráda poděkovala za skvělou službu - parkovaní u letiště.
Vše proběhlo dle mého očekávání. Žádné komplikace.
Příště Vaši službu určitě opět využiji a doporučím ji svým přátelům a známým. 
Opravdu veliká a maximální spokojenost.

Bro.Iva,  Děčín

  

Dobrý den manželé Richterovi,

chtěla jsem napsat poděkování za vaši službu na vaše stránky,ale  bohužel jsem se tam nedostala.

Jsem opravdu ráda, že jsem si vybrala vaše služby, protože byly naprosto perfektní a určitě jich příště využiji opět.

Přeji krásný den a hodně zákazníků…i já budu doporučovat J

Monika Z. – Karlovy Vary


 

Dobrý den chtěly bychom poděkovat touto cestou za poskytnutou službu.Jelikož jsme tuto službu využily poprvé  tak jsme čekali jak to bude probíhat---obavy byli zbytečné----při přijezdu na letiště na nás čekala příjemná paní Richterová po vyřízení formalit jsme s klidem odletěli do Turecka.Při návratu jsme dostali SMS kdy nám bude auto přistavěno.Vše proběhlo úžasně.Kdyby takové služby fungovali všude, bylo by na svetě krásně.Moc děkujem a určitě tuto službu budem využívat-odpadá schánění někoho kdo nás odveze a naopak-Ostatním jí lze jen vřele doporučit

J.a P.Por. Kladěruby

 

Vážení Richterovi, vážený celý RICHTER teame,

byl jsem úžasně překvapen, že tato služba - parkování - existuje.

Dovedete si asi představit, jak dlouho mi trvalo, než jsem se rozhodl svěřit Vám - cizí osobě naše luxusní auto Porsche.

Ale když jsem si přečetl reference, dost mě to uklidnilo. Jsem překvapen, že tuto službu děláte už od roku 2005 a já to ještě nevím. Mohl jsem Vás využít už dávno, cestujeme vcelku často. Jsem tedy rád, že jsme poznal již skoro celou Vaši rodinu - i Vaši milou dceru. Jen obdivuji Vás, když máte stále dost práce, kde berete ten humor. Věřte mi, že nás velice potěšilo, když jste nám auto vracel a měl jste výbornou náladu, i když byla hluboká noc. Každý by asi raději spal, a Vy jste nám předal auto, které bylo příjemně vyhřáté - a tedy připravené na naši cestu domů. Nemuseli jsme nikam pro auto jezdit, čekat na odvoz, auto bylo teplé. i když venku mrzlo. Byli jsme moc spokojeni a věřte, že Vás budeme všem doporučovat - opravdu všem, koho potkáme. Jen se bojím, že se mi budou u nás chlapi smát a říkat, že jsem se asi zbláznil, že jsem dal takové auto neznámým lidem jen na základě nějaké smlouvy - tedy papíru. Jo, věřte mi, že jsme při návratu trochu strach měl - co kdyby jste nepřijel,

nebo Váš telefon byl nedostupný, co bych asi v noci na letišti dělal? Ale uklidnila nás SMS zpráva, která ihned po našem přistání přišla. Bylo to od Vás velmi milé a překvapivé.

Ještě jednou moc děkuji za super službu. Příště Vás opět využijeme.

Děkuji.

Karel P., obchodní ředitel .... Ostrava .....

 

Dobrý večer,mnohokrát vám  děkujeme za špičkové ukončení
dovolené.Služba,kterou nabízíte je opravdu součástí vydařené
dovolené.Vřele vás budu doporučovat a pokud pojedeme opět,využijeme
vašich služeb.Ještě jednou děkujeme.

Manželé Milan a Lenka M. 

okr: Frýdek Místek

 

Dobrý den, Richterovi,

tímto bychom Vám chtěli moc poděkovat za parkování našeho auta.

Když jsme na dovolenou odlétali, naši známí Vás využít nechtěli, protože se o své auto bojí a tedy nechtělí, aby s ním někdo jezdil. My jsme na Vás dostali doporučení, proto jsme se rozhodli svěřit Vám auto přímo na letišti před terminálem 2. I když máme auto nové, věřili jsme, když už tuto službu poskytujete více jak 7 let, že určitě nějaké zkušenosti máte a že na Vás bude spolehnutí.

Věřte, že jsme se na dovolené bavili s našimi známými, jak se dostaneme domů, kdyby jste nám auto nevrátil. Je nás celkem 7 osob, tedy i s našimi známými, a oni mají jen Octavii, kterou parkovali na jiném parkovišti - nebudu jmenovat, a nechali se odvést minibusem na letiště.

Tak bychom asi zůstali v Praze a jim dali naše kufry, aby nám je odvezli a my bychom museli hledat auto.

Ale byl jste 100 % přesný, přijel jste před terminál přesně, jak jste slíbil. A to nám naši známí záviděli, protože my jsme již nasedali do našeho teplého autíčka a oni teprve čekali na odvoz na jiné parkoviště. Prý když je tam skoro po 30 minutách odvezli, tak jejich auto bylo zapadané sněhem a zamrzlé. Děti jim plakali, byla jim zima a oni teprve čistili auto. Pak sedli do vymrzlého auta a byla jim zima ještě dost dlouho, než se jim celé auto prohřálo. Pak jsme si to doma vyprávěli a jak nám záviděli, že jsme přijeli domů skoro o 1 hodinu dříve než oni a jeli jsme již z letiště s teplým autem.

Tak věřím,,že příště Vašich služeb využijí i ONI.

Ještě jednou Vám za Vaše služby tímto chceme s manželkou moc poděkovat a pracujte takto dobře dál.

Byli jsme moc spokojeni a těšíme se, až pojedem příště, že Vám zase zavoláme.

Manželé Jana a Bedřich K., Brno

  

Zdravím pane Richtere, 

Chci Vám jen poděkovat za službu - parkování našeho auta. Opravdu jsem mile překvapen, jak se dokážete o auto postarat.

Moc Vám děkuji a budu Vás dále všude doporučovat. Nedalo mi, abych Vám to nenapsal, protože já si velice vážím dobrých lidí a lidí, kteří dělají dobré služby. Tato vaše služba je vynikající. Hlavně to, že nás sledujete na radaru a že víte, jak letíme a že máme auto přistavené vždy včas tam, kde se domluvíme. Jste moc dobří a již několik lidí jsme k Vám již poslal. Oceňuji hlavně to, že nemusím nikam na parkoviště zajíždět, že jste si vždy naše auto vzal na letišti a zase na letiště jste nám auto přistavil. Jak byla manželka spokojená, když jsme měli auto i umyté a s puštěnou klimatizací. Cesta domů byla tedy díky Vám příjemná a rychlá. Za 1 hodinu jsme byli doma.

Mějte se krásně a budu všem liberečákům doporučovat jen Vás.

Děkuji a těším se na další Vaše služby.

Petr H. Liberec.

 

Vážený pane Richtře,
děkuji Vám za velmi profesionální služby při parkování vozu. Při další podobné příležitosti se na Vás zcela nepochybně opět obrátíme a taktéž Vás doporučím známým. Pokud se chcete podívat na náš sklep v Prušánkách - Nechorách, můžete tak učinit na stránkách www.vinnesklipky.cz. Budete-li mít cestu, dejte vědět a stavte se. Posedíme a pokoštujeme. Á propos, není Váš penzión ve Slaném bývalý hotel Grand? Tam jsem taky odpil hezkých pár piv.

Mějte se hezky a kdykoli se ozvěte.

Leoš H.

 

Dobrý den Richterovi,
chtěli bychom Vám poděkovat za bezstarostnou dovolenou. Odpadlo nám shánění někoho kdo nás přiveze a odveze na letiště. S Vaší službou jsme byli velice spokojeni a doporučujeme všem. Z vašeho přístupu bylo vidět, že to děláte s láskou a  máte to bezchybně promyšlené.

Ještě jednou díky a brzy naviděnou při další dovolené.

Láďa a Martina S. – Ústí n.L.

  

Vážení pane Richtere a paní Richterová, 

nabídku Vašich parkovacích služeb jsem dostal od prodejce ....., u něhož jsem si koupil zájezd společnosti ....... Přijal jsem tuto nabídku jako vyřešení otázky, kde, jak a za kolik zaparkovat během své dovolené na Kanárských ostrovech.

Velmi rychle jste mne svým přístupem vyvedli z omylu, že jde jenom o to zaparkovat auto u Vás ve dvoře. Hned od prvního telefonátu krátce po zaplacení služby jste na mne působili velice profesionálním dojmem, který se potvrdil při setkání s Vámi.

Váš informační leták s pokyny pro návrat a vyzvednutí vozu, stejně jako závěrečný dopis, na základě kterého Vám teď píšu, jsou napsány vyváženě a kromě podstatných infromací obsahuje i příjemný komentář, kterého je "tak akorát".

Budu-li někdy v budoucnu cestovat letecky na dovolenou z Prahy, rád zase Vašich služeb využiji a také Vás doporučím svým známým.
Přeji hodně spokojených zákazníků jako jsem já

Martin P.
Ostrava

  

Krásný dobrý den,

chtěli bychom vám touto cestou poděkovat za perfektní služby a také za dárek,naše dovolená v Egyptě se zrovna nevydařila podle našich představ,nebyli jsme spokojeni s kvalitou služeb a navíc manželka skončila v Egyptě v nemocnici na kapačkách,takže jsme se vraceli unaveni a nespokojeni,ale vy jste nás mile překvapili s kvalitou vašich služeb. Byli jsme velice spokojeni a do budoucna budem určitě vaše služby využívat a doporučíme vás všem nasim známým. Přejem vám hodně spokojených zákazníků a ješte jednou děkujeme za velmi kvalitní služby parkování, mějte se hezky.

manželé Fruhaufovi

  

Dobry den,
Chtel jsem Vam jeste dodatecne podekovat a pochvalit sluzbu kterou nabizite. Po 14 hodinach cestovani, kdy tri ctvrtiny casu byly stravene cekanim “na neco”, si Vas pristup nemohu vynachvalit. Ocenuji, ze vse fungovalo presne podle domluvy a bez jakehokoliv casu zbytecne ztraceneho cekanim na neco nebo na nekoho.
S klidnym svedomim Vase sluzby doporucim dale.

 Dekuji,
d.p.

 

Na naší dovolenou jsem využil se svojí rodinou Vašich služeb s parkováním. Musím ocenit váš profesionální přístup a perfektní navigací na letiště , kde jste si auto  převzal a stejně nám ho i přistavil po našem návratu. Děkuji ještě za nečekaný dárek. Je vidět že svojí práci děláte s nadšením 24 hodin denně. Vaše služby mohu doporučit každému a i já při cestě na svojí další dovolenou využiji vašich služeb. 

Mnoho dalších spokojených zákazníků

                                        s pozdravem    Martin Hav.

 

Dobrý den,nemůžu nereagovat na vaše služby,které jste nám poskytnuli v souvislosti s naší dovolenou v Turecku.
Po počátečných nesnázích,které jsme měli s nejmenovanou CK jste byli jako balzám na duši-to myslím doslovně.Již dlouho jsme nezažili takový přístup ke klientovi.Máte všechno rozpracované,nikoho nestresujete,vše je předem jasné,váš přístup je profesionální a precizní.Tím,že jsme mohli využít vaší služby a parkovat náš vůz u vás jsme nemuseli nikoho obtěžovat,byli jsme v klidu a cena byla příznivá.
I naše dovolená v Turecku(Konakli,hotel Rheme Beach)byla krásná.Měli jsme i zde štěstí na dobré služby,jídlo,čistou pláž i moře a usměvavý a ochotný personál.
Protože jsme z Moravy,vždy jsme raději využívali letů z Brna,abychom to měli jednodužší.Nyní,díky vám, víme,že už nám může být jedno zda letíme z Prahy či Brna.
Ještě jednou vám moc děkujeme za klid,který jste nám v souvislosti se službou poskytli a určitě jsme vašich služeb nevyužili naposledy.
PS:opožděně ještě díky za dárek,který jste poslali na cestu domů.

                                                                        Petr V. s rodinou

 

Vážení pane Richtere a paní Richterová,
nabídku Vašich parkovacích služeb jsem dostal od prodejce Invia.cz, u něhož jsem si koupil zájezd společnosti Tomi Tour. Přijal jsem tuto nabídku jako vyřešení otázky, kde, jak a za kolik zaparkovat během své dovolené na Kanárských ostrovech.
Velmi rychle jste mne svým přístupem vyvedli z omylu, že jde jenom o to zaparkovat auto u Vás ve dvoře. Hned od prvního telefonátu krátce po zaplacení služby jste na mne působili velice profesionálním dojmem, který se potvrdil při setkání s Vámi.
Váš informační leták s pokyny pro návrat a vyzvednutí vozu, stejně jako závěrečný dopis, na základě kterého Vám teď píšu, jsou napsány vyváženě a kromě podstatných infromací obsahuje i příjemný komentář, kterého je "tak akorát".
Budu-li někdy v budoucnu cestovat letecky na dovolenou z Prahy, rád zase
Vašich služeb využiji a také Vás doporučím svým známým. 

Přeji hodně spokojených zákazníků jako jsem já 

Martin P. Ostrava

 

Vážený pane Richter,

děkujeme Vám za skvělou službu, kterou nabízíte pro možnost parkování u letiště. Váš přístup k zákazníkovi je opravdu profesionální. Byli jsme velmi spokojeni a Vaši službu rádi doporučíme ostatním a sami ji opět v budoucnu  využijeme. Děkujeme i za malou pozornost od Vás.  
Přejeme Vám hodně spokojených zákazníků. 

S přáním hezkého dne

J.K z Karlových Varů

 

Dobrý den,
zdraví Vás Křápkovi, kterým jste parkovali auto v době naší dovolené. Se službou jsme byli velmi spokojeni, obzvláště chválíme včasné a rychlé přistavení auta na letiště po příletu do ČR. Děkujeme za vstřícné jednání a Vaši službu budeme doporučovat i svým známým. 

S pozdravem Křápkovi

 

Dobrý den, minulý týden jsme se vrátili z krásné dovolené z Egypta a také služby Vaší kanceláře k tomu přispěli. Chci Vám vyjádřit poděkování za perfektní služby, se kterými jsme byli velmi spokojeni. Sama pracuji v oblasti řízení managementu, takže vím, jak je důležité znát tuhle zpětnou vazbu spokojenosti zákazníků. Opravdu není co vytknout a určitě bychom Vašich služeb využili znovu a také Vás doporučíme našim známým. Vaši vizitku předám i do cestovní agentury, se kterou jsme cestovali, pro potřeby dalších klientů.

Přeji Vám mnoho dalších podnikatelských úspěchů a přeji krásný den!

Eva M. Hodonín

 

Dobrý den,
chtěl bych Vám touto cestou poděkovat za přispění k naší bezproblémové dovolené. Abych řekl pravdu, při zvažování využití Vaší služby jsem měl trochu obavu, zda všechno vyjde tak, jak je uvedeno v prospektech a letácích. Nyní však mohu s čistým svědomím říci, že služba předčila mé očekávání. Jak předání auta při cestě tam, tak i při cestě zpět. Žádné komplikace a výborný přístup ke mne jako k zákazníkovi. Příště Vaši službu určitě opět využiju a doporučím ji svým přátelům a známým.

Ještě jednou děkuji za výbornou službu.

Milan K. Trnová

 

Dobrý den.
Jelikož jsem byl nadmíru spokojen s Vaši službou (děkuji i za láhev), tak jsem na oplátku dal vaši reklamu na svoji hlavní stránku.
Tyto stránky http://janoch.borec.cz/ čte denně v průměru kolem 500 lidí, takže doufám že přilákám nové zákazníky.

Váš zákazník Milan J.

 

Ještě jednou mnohokráte děkuji za vzornou organizaci našeho příjezdu i odjezdu z dovolené a samozřejmě i za lahvinku vína. Vaše služby budu samozřejmě doporučovat i dalším známým a kamarádům. Kéž by vše u nás fungovala jako Vaše služby. Oceňuji samozřejmě i Váš podnikatelský záměr. Je zcela možné, že se k Vám i přijedeme podívat a příp. i ubytovat. Končím povzdechem,kéž by tak fungovaly i aerolinie.
Zdravím Mat.

 

Dobrý den pane Richter!

Nemohl jsem si odpustit dopis pro Vás. Do teď jsme vydejchávali vynikající zážitky z naši dovolené.Nutno poznamenat,že jste k nim přispěl i vy. Velice nás nadchla vaše služba s parkováním vozidla. Je vidět,že jste přemýšlivý člověk a využil jste necnosti a "nenažranosti" pražáků. Pro toto Vám velice s ženou fandíme. Vaše služby teď nabízíme kde komu.Opravdu to bylo velice pěkné zakončení naší dovolené.Držíme Vám palce a doufáme,že Vás opět v brzku využijeme.  

s pozdravem
Bedřich a Alena H. - Hradec Králové

 

Vážení Richterovi,

děkujeme za příjemný dárek. Teprve včera jsme ho mohli zkonzumovat. Hned po příjezdu domů z Mallorky jsme vpadli do života a povinností. To jistě znáte. A tak včerejší posezení bylo příjemné, vybrali jste dobře. S Vaší službou jsme byli velmi spokojeni, to jsme řekli již na místě. Nápad, napsat něo o dojmech z cesty se mám líbí, jistě něco napíšeme. Zítra, časně ráno ale vyrážíme na cestu na Balkán, tentokrát po silnici. Tak až po návratu a aklimatizaci doma. Je to v krátké době již třetí cesta do světa a tak se na cestu těšíme stejně jako na návrat.

Přejeme Vám radost z tak potřebného podnikání a jistě Vaší službu, až poletíme letadlem z Prahy, zase použijeme.

S pozdravem

T. ze Sokolova

 

Krásný den všem cestovatelům,

Začnu od začátku jak šel čas.Od 20.5.2007 jsem hledal parkování pro náš vůz Hyundai Santafe.Po mnoha hodinovém pátrání po internetu jsem se proklikal až na stránky manželů  Richterových.Služba odvezu a přivezu Váš vůz mě velice zaujala.I když při pomyšlení že svěřím můj vůz úplně cizím lidem ,mě přiváděla trochu do rozpaků.Během týdne jsem zjišťoval různé informace o takto nabízených službách.Ale vždy jsem se setkal z velkou nedůvěrou.Ale já si vždycky řekl ,že taky podnikám a kdyby podnikání manželů Richterových nikdo nedůvěřoval tak by nemohli úspěšně podnikat již 17.sezónu.Proto jsem za veškerými pochybami udělal tlustou čáru.29.5.2007 volám panu Richterovy a potvrzuji objednávku na zaparkování vozu .30.5.2007 ve 4.00 budím pana Richtera a domlouváme sraz na letišti.V 4.45 přijíždím na parkoviště kde na mě mává pán v obleku.Zaparkuji vůz ,pan Richter se mi představí předá mi pár informací ,mimo jiné se zeptá zda jsem ještě nezapoměl něco ve voze (samozřejmě zapoměl mobil kterým jsem mu volal).Po tomto vřelém přijetí a zkušenosti od pana Richtera, že lidé opravdu někdy něco zapomenou ve voze, ze mě spadla i ta poslední maličká nedůvěra.Dovolenou jsme si s manželkou báječně užily(svatební cesta) ve Spojených arabských emirátech.Při přistání zpátky v Praze přišla hned esemeska ,,Vítám Vás doma,,samozřejmě od pana Richtera.Na parkovišti stál pan Richter i s naším vozem.A závěrem-na přední sedačce byl malý dárek od manželů Richterových.Touto cestou jim ještě jednou děkujeme za tak skvělou službu.A Vám kteří ještě pořád váháte a nedůvěřujete mohu poradit-vřele doporučuji využít tuto nadstandardní službu.

Díky a mnoho úspěchů v podnikání přejí  manželé K. z Pardubic 

 

Vážený pane Richter,

dovolená,kterou jsem v Egyptě zažil, byla nádherná. Ke klidu a spokojenosti ale také patří ostatní věci, které s dovolenou souvisí. K tomu patří pro nás, co jedeme na letiště autem a auto necháváme v Praze, také vědět, že naše auto je v pořádku a nic se s ním po dobu našeho pobytu v cizině nic nestane. Takto klidnou dovolenou jsem zažil letos, díky Vaší službě – parkování osobních aut ve Vašem areálu. Vaše služby jsou nejen lacinější, ale jsou na vysoké úrovni. Vaši službu budu doporučovat všem svým známým. Ještě jednou srdečný dík.

Těším se na další spolupráci s Vámi.  

S přáním hezkého dne
Jiří B. - Lanškroun

 

Dobry den prajem

takto s odstupom casu sa Vam chceme podakovat za poskytnute sluzby, boli sme spokojni a milo prekvapeni s urovnou a pristupom od zaciatku az po prevzatie vozidla, ktory podla mna aj prekracuje „europsky standard“ vztahu k zakaznikom. Keby kazdy podnikatel pristupoval k podnikaniu tak ako Vitatur, urcite by uroven poskytovania sluzieb v CR a SR rýchlejsie napredovala.
Urcite budeme Vase sluzby odporucat aj dalsim cestujucim, ktori opodstatnene vahaju parkovat na Ruzyni.
Prajem este vela spokojnych zakaznikov

S pozdravom

Tomas K.

 

Hezký den pro všechny, kteří chtějí pohodlně, bezpečně a za přijatelnou cenu parkovat svůj vůz při cestách do zahraniční . . . 

Když jsem se od své známé před dvěma lety dověděl podrobnosti o jejich parkování během jejich pobytu na zahraniční dovolené, byl jsem zpočátku velmi skeptický ke službám rodiny pana Richtera. Předat někomu absolutně neznámému svoje auto spolu se  všemi doklady jsem považoval za totální úlet. Žijeme přeci v Čechách a případů vychytralých podnikatelů přeci známe všichni více než dost. Nakonec jsem ale při jedné ze zahraničních cest vyrazil do Prahy s „nejhorším“ firemním a dobře pojištěným autem, a rozhodl se objednat a osobně vyzkoušet doporučené i cenově zajímavé parkovací služby. Moje překvapení s celkového průběhu bylo vážně skvělé. Pan Richter, usměvavý a příjemný na mě čekal s naprostou přesností na Terminálu 2, předání vozu včetně podpisu všech formalit ve 20 st . mrazu bylo dílem okamžiku. Dobře, řekl jsem si, snad se ještě s autem shledáme.  Při návratu z cest byli veliké problémy s počasím a po všech možných změnách letů a navíc celkovým zpožděním cca 3 hodiny jsme přistáli v Praze, v sobotu 03.00 ráno. Upřesnili jsme si předem SMSkou pouze číslo letu a světe div se, pan Richter na mě čekal s vyhřátým a připraveným autem na Terminálu 2. Zakoupil mi dokonce opomenutou dálniční známku, dotankoval předem na přání vůz a my jsme se mohli po strastiplném letu vypravit v pohodě a klidu domů. Když uvážím cenovou relaci služeb pana Richtera v porovnání všech možných cen, které se v okolí Ruzyně vyskytují, počínaje třeba cenou obyčejné kávy v letištním Bufetu, připadá mi obětavý a seriozní přístup jako velmi profesionální podnikatelský záměr, za který Víťovi a celé jeho rodině za všechny mnohokrát děkuji.  

Petr BARTOŠ, TIP SERVIS Liberec.

 

Vážení,
srdečně Vás zdravíme z našeho domova v Brně a chtěli jsme s manželkou vyjádřit naši zkušenost a spokojenost s Vámi nabízenou službou parkování aut v blízkosti letiště Praha-Ruzyně pro cestovatele do zahraničí, kterou jsme využili minulý týden poprvé při cestě na týdenní dovolenou na Kanárských ostrovech.
Přiznávám, že vzhledem k časům odletů, jsme s manželkou před dovolenou velice řešili naši dopravu s nemalými zavazadly na letiště a zpátky domů - návrat letadla byl plánován s příletem do Prahy ve 4:20 hodin ráno. Pátrali a uvažovali jsme horečnatě na poslední chvíli, jak to celé zařídit s dopravou, tak aby to pro nás bylo co nejpohodlnější. Vzhledem k brzkému času návratu nebylo možné zajistit si vhodný spoj domů do Brna a ani naši kamarádi nebyli příliš nakloněni myšlence pro nás z Brna přijet v tuto hodinu. Takže mi bylo jasné, že nejpohodlnější řešení bude využít vlastního auta - ovšem kam v Praze s ním, abychom se po návratu z dovolené shledali. Přestože v dnešní době už patří automobil ke spotřebnímu zboží, přece jen pro našince stále představuje nemalou finanční hodnotu. Uklidňovalo mě, že máme kompletní pojištění, ale přesto člověk o to auto tak nějak příjít nemusí. Ani nějaké poškození není zrovna žádoucí. Začal jsem zuřivě pátrat po internetu, kde by šlo vůz v relativním bezpečí po dobu onoho týdne zanechat ... Překvapilo mě, že v Praze nabídka této služby nebyla nějak výrazněji pokryta - s výjimkou letištního parkoviště, kde se mi cena zdála neúměrně vysoká a podzemních garáží, odkud mi nikdo během 3 dnů nebyl schopen odpovědět ani na zanechaný vzkaz, ani na e-mail (takže jsem stejně pojal nedůvěru) jsem v Praze neobjevil doslova nic co by stálo za řeč. Zkoušel jsem najít nějaké vhodné řešení přes své známé obchodní partnery v Praze, ovšem ani tyto varianty se neukazovaly jako příliš přijatelné - vždy to bylo spjato s dopravou taxíkem po Praze ze vzdálených městských čtvrtí a tedy s částkou za taxi ve výši cca. 700,00 Kč jedna cesta.
Byl jsem tak trošku v šoku, že stále ještě existuje taková díra na trhu a byl připraven na cokoli (včetně zanechání auta na nějaké čerpací stanici nebo někde na ulici). Nakonec jsme však z pořadatelské cestovní kanceláře obdrželi kontakt na manžele Richterovy, kteří službu hlídaného parkování nedaleko letiště pro cestovatele nabízejí. Přišlo nám to jako spásná informace, po které jsme doslova skočili. Manželka byla příjemně překvapena vlídnou a velmi vstřícnou komunikací při domlouvání služby, přesto, že to bylo den před naším odletem. Vzhledem k faktu, že jsme neměli zkušenosti s touto službou a poskytovatele dosud neznali, rozhodli jsme se přistavit náš vůz přímo na místo parkování osobně. Musím říct, že v nabídce manželů Richterových proklamovaní tři ostří hlídací psi, skutečně nejsou žádní zlenivělí gaučoví povaleči čekající na kolečko salámu a můj respekt měli okamžitě, kdy jsme se u plotu parkoviště objevili. Bez přítomnosti poskytovatelů služby bych u toho plotu sám raději nevystoupil z auta. Po zaparkování na určeném místě jsme byli ihned odvezeni na letiště v pohodlí prostorného Superbu a mohli odcestovat na dovoelnou s naprostým klidem, že o auto strach mít nemusíme. Dokonce bych řekl, že člověk může být mnohem klidnější, než kdyby nechal auto pod dohledem příbuzných na ulici u svého domova. Nejen díky tomu jsme s manželkou prožili nádherný a velmi klidný týden na "Kanárech".
Po návratu stačilo zavolat na mobilní telefon a během slabé čtvrthodinky - než jsme stačili vyzvednout naše zavazadla po příletu - na nás čekal před letištní halou Superb manželů Richterových, aby nás odvezl k našemu autu do místa parkování vzdáleného asi 20 kilometrů. Krátce před tím však ještě stihli před letištní halou přistavit a předat automobil jiným, evidentně spokojeným klientům, kteří oproti nám využili služby vyzvednutí a přistavení auta přímo na letišti.
Při převzetí jsme obdrželi ještě několik vizitek a drobnou pozornost, která potěší, a vzápětí jsme byli na cestě do Brna v pohodlí našeho auta. Veškerá komunikace s Vámi, jako poskytovateli, byla veskrze na profesionální úrovni a příjemná.
Z výše uvedeného vyplývá, že s touto službou jsme byli opravdu moc spokojeni a určitě nejen, že této služby příště rádi opět využijeme, ale osobně tuto službu doporučíme i svým známým a obchodním partnerům, kdykoliv přijde řeč na dovolenou, protože se skutečně jedná o vyplnění díry na trhu za přijatelné peníze. Přejeme Vašemu časově náročnému podnikání, aby jste v něm vydrželi a aby zájem o tuto službu jen rostl, určitě s tím poroste i kapacita parkovací plochy, případná úprava terénu nebo třeba i přístřešky pro parkující auta, ale to už opravdu zmiňuji jen to, že na všem se dá vždycky něco zlepšovat .... My jsme byli úrovní této služby velmi příjemně překvapeni a naše spokojenost byla úplná. Ostatním ji lze jen doporučit ....

Jan a Blanka L. Brno

 

Dobrý den,
Děkujeme za realizované služby, které jsme u Vás poprvé využili.Parkování splňovalo plně naše požadavky. byli jsme radi, když jsme na tuto službu u Vás narazili.Služby realizované přímo na letišti jsou neúměrně drahé, doprava pomocí přepravců přímo z domu a zpět také, zároveň nepružné směrem ke zpožděným letům apod.U  Vás je parkování na dobře zabezpečeném místě, kde nejsou auta přímo na ráně, jako na veřejných parkovištích apod., kde člověk neví, co se za týden může stát.Cenově přesně za částku, jakou je člověk ochoten rozumě zaplatit.Ještě jen aby náš stát opravil dálnici Vaším směrem a přesun byl plynulejší a už to nebude mít chybu.Osobně od pana Richtera přístup ukázkový, vše fungovalo jak má, vždy všude jak řekl a včas. Chválíme a děkujeme. 

P.S. I kolega byl max. spokojen, a ten na své auto nedá absolutně dopustit a jen tak někde by ho nenechal : - ) Octavia

Michal M.

 

Vážení paní a pane Richterovi,
zdravíme vás z Liberce a chceme vám touto cestou ještě jednou poděkovat za skvělou a velmi dobrou službu. Byli jsme velmi spokojeni, vaše vizitky určitě předáme dalším známým, kteří vaši službu neznají a na letišti mívají stejné potíže s vozem, jako my.
Je krásné jet na dovolenou s pocitem, že máte takhle uložené auto a ještě lepší se vracet a vědět, že nemusíte na nikoho čekat, nikde shánět dopravu, že máte auto své a můžete jet hned dál. To je opravdu výborná služba.
Až pojedeme příště, určitě vás znovu navštívíme a budeme moc rádi, když to budeme moci zopakovat.

Přejeme vám pěkné dny a ať se vám daří.

Ivana a Milan N.

 

Vážený pane Richter,chtěla bych Vám poděkovat nejen za sebe ale za celou naší rodinu,které Vaše SUPER služby ušetřili mnoho a mnoho starostí s naší cestou do Norska.
Vaše služby budu velice ráda dále využívat nejen já,ale vřele Vás doporučuji všem svým známým.
V dnešní době je snad zázrak,když něco vůbec funguje,ale Vaše služby nemají tu nejmenší chybu,fungují na jedničku,ještě jednou moc a moc děkujeme a přejeme Vám hodně spokojených zákazníků,tak pokojených jako my. 

S pozdravem Dagmar a František T.